UVJETI POSLOVANJA

Kao korisniku web stranice “www.dogtra-ovratnice.hr”, u nastavku navodimo tijek poslovanja i međusobne obveze i prava.

1. POSTUPAK KUPOVINE

Na web stranici možete birati između proizvoda marke Dogtra. Prvo odaberite željene proizvode tako da ih dodate u košaricu klikom na link “DODAJ U KOŠARICU” ili “U KOŠARICU”.

U košaricu možete dodati više artikala odjednom. Kad odlučite završiti kupovinu,  kliknite na opciju “NA BLAGAJNU”.

KORACI ZA KOMPLETIRANJE NARUDŽBE:

1.1. POGLEDAJ KOŠARICU

U opciji POGLEDAJ KOŠARICU možete provjeriti odabrane proizvode i promijeniti njihovu količinu ili ih ukloniti. Ako imate KUPON, možete ga koristiti tako da unesete kôd kupona i kliknete “NASTAVI NA BLAGAJNU”.

1.2. ADRESA ZA DOSTAVU I PLAĆANJE

U slučaju da se adresa za dostavu razlikuje od adrese prilikom registracije, možete odabrati drugu adresu za dostavu. Pod “Napomene o narudžbi” možete unijeti svoje moguće želje vezane uz dostavu.

1.3. DOSTAVA

Ovdje možete odabrati vrstu dostave, ovisno o cijeni i vremenu isporuke. Zadana je najbolja opcija cijene.

1.4. PLAĆANJE I SLANJE NARUDŽBE

1.4.1. NAČINI PLAĆANJA

Nastavite i odaberite način plaćanja koji vam najviše odgovara:

  • Po pouzeću (plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja paketa)
  • Plačanje po predračunu (dostava nakon primljene uplate)
  • PayPal

1.4.2. SLANJE NARUDŽBE

Za nastavak, morate označiti da se slažete s uvjetima poslovanja.
Nastavite i dovršite kupovinu klikom na “ZAVRŠI KUPOVINU”. Kupnja će time biti kompletirana.
Nakon poslane narudžbe, elektronskom poštom ćemo vam potvrditi da smo primili vašu narudžbu.

U tvrtki Gepoint d. o. o. (u daljnjem tekstu prodavatelj) primit ćemo podnesenu narudžbu na obradu, provjeriti vrijeme isporuke željenih predmeta i u najkraćem roku obraditi narudžbu u skladu s općim uvjetima. Obavijestit ćemo vas e-poštom o statusu vaše narudžbe.

Ako niste zadovoljni kupnjom, robu možete odbiti u roku od 15 dana od dana isporuke robe, a mi ćemo povratiti vrijednost kupoprodajne cijene, pod uvjetima navedenim u točki 5.

2. CIJENE I NAČINI PLAĆANJA

2.1. CIJENE

Sve cijene uključuju PDV i vrijede za pošiljatelja EXW, ali vrijede u trenutku slanja narudžbe i nemaju unaprijed utvrđenu valjanost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja pod uvjetima koje odredi prodavatelj. Može se dogoditi da su prikazani podaci o cijeni netočni, na što vas prodavač upozorava prilikom potvrde narudžbe i nudi vam rješenje koje će biti na obostrano zadovoljstvo. Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca zaključuje se u trenutku narudžbe.

Narudžba putem e-pošte također se smatra narudžbom. Prodavatelj ima pravo prihvatiti narudžbu ili je odbiti. Obavijestiti će kupca o događaju e-poštom ili na neki drugi način.

Cijene su EXW Gepoint d. o. o. (kupac je dužan platiti troškove dostave koji mu se prikazuju u postupku kupnje i naplaćuju se nakon poslane ponude ili nakon preuzimanja).

2.2. NAČINI PLAĆANJA

Mogući su sljedeći načini plaćanja:

  • Po pouzeću – plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja robe – moguće je samo za Sloveniju.
    Napomena: Dostava se u Sloveniji obavlja putem Pošte Slovenije. Kod plaćanja po pouzeću, Pošta naplaćuje proviziju pod uvjetima koje utvrđuje Pošta Slovenije ili prema slijedećoj ljestvici i odnose se samo na Sloveniju.

    • do vrijednosti 98€ se zaračunava 1,05€
    • iznad 98€ do 501€ se zaračunava 1,07% od vrijednosti
    • iznad vrijednosti 501€ se zaračunava 5,36€

Dostava i naplata po pouzeću može se obaviti i sa GLS d.o.o. pod uvjetima koje naplaćuje GLS d.o.o.

  • Po predračunu s uplatom na bankovni račun poduzeća Gepoint d. o. o.. Predračun ćemo vam poslati na vašu e-mail adresu ili u sms-u.
  • Uz PayPal – sigurno sredstvo plaćanja. Više o Paypalu: https: //www.paypal.com Napomena: Poštarina može sadržavati troškove dostave, stavka 3.

3. DOSTAVA I TROŠKOVI DOSTAVE

3.1. DOSTAVA

Preko naših ugovornih partnera, vaša će narudžba stići na željeno mjesto u najkraćem mogućem i dogovorenom roku.
Roba će se dostaviti paketnom dostavom u Pošta Slovenije d.d. ili sa GLS d.o.o. širom Slovenije i ostalim poslovnim partnerim i poštanskim uredima širom Europe i svijeta.

3.2. TROŠKOVI DOSTAVE

Dostava se plaća za kupnju do ukupne vrijednosti od 180 €. Iznad ove vrijednosti, dostava je besplatna za Sloveniju.
U postupku kupnje možete odabrati željeni datum isporuke naručene robe. Posljedično se trošak dostave mijenja.
Sustav kupovne vrijednosti u kombinaciji s troškovima isporuke prikazan je u donjoj tablici odvojeno po zemljama kojima je roba namijenjena:

  • Do 5 dana za kupnju do 180€:
DRŽAVA TROŠAK S PDV
Slovenija 6,50 €
Hrvatska 14,00 €
Italija, Njemačka, Srbija, UK, Francuska, Austrija,
Benelux, Švicarska, Češka, Slovačka, Madžarska, Španjolska
29,00 €
Ostatak svijeta 45,00 €
  • Od 5-15 dana za kupnju do 180€:
DRŽAVA TROŠAK S PDV
Slovenija 5,00 €
Hrvatska 12,00 €
Italija, Njemačka, Srbija, UK, Francuska, Austrija,
Benelux, Švicarska, Češka, Slovačka, Madžarska, Španjolska
26,00 €
Ostatak svijeta 45,00 €
  • Do 5 dana za kupnju iznad 180€:
DRŽAVA TROŠAK S PDV
Slovenija Brezplačno
Hrvatska 12,00 €
Italija, Njemačka, Srbija, UK, Francuska, Austrija,
Benelux, Švicarska, Češka, Slovačka, Madžarska, Španjolska
26,00 €
Ostatak svijeta 45,00 €
  • Od 5-15 dana za kupnju iznad 180€:
DRŽAVA TROŠAK S PDV
Slovenija Brezplačno
Hrvatska 10,00 €
Italija, Njemačka, Srbija, UK, Francuska, Austrija,
Benelux, Švicarska, Češka, Slovačka, Madžarska, Španjolska
22,00 €
Ostatak svijeta 40,00 €

Troškovi dostave mogu se promijeniti nakon što je narudžba poslana, ovisno o volumenu i težini proizvoda. Kupac će biti obaviješten o nastalim troškovima.

4. JAMSTVO

Artikli imajo garanciju, ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača RHR (ZVP).
Garancija vrijedi u skladu s uputama na jamstvenom listu i nakon podnošenja računa u kojem je navedeno i valjano jamstveno razdoblje.
Tijekom kupnje dobit ćete i upute koje će vam pomoći u polaganju prava na jamstvo.

5. POVRAT ROBE

Ako kao kupac (gore navedeno vrijedi samo za fizičke osobe koje nabavljaju predmet u svrhe izvan njihove dohodovne djelatnosti) niste zadovoljni s naručenim artiklima, imate na raspolaganju 14 dana da pismenim putem odustanete od ugovora. Razdoblje počinje teći sljedeći dan nakon primitka robe. Proizvodi se moraju vratiti prodavaču u roku od 30 dana od pismene obavijesti o odustajanju od ugovora. Trošak povrata snosi kupac.

Obrazac za odustajanje od ugovora pronaći ćete ovdje: Obrazac za odustajanje od ugovora

Prije vraćanja robe obavijestite nas na e-mail adresu info@dogtra-ovratnice.si ili nas nazovite na +386 (0) 41607 517 da se dogovorimo o najboljem načinu povratka.
Ne prihvaćamo otkupne pošiljke.

Odustajanje od ugovora uvijek se mora dobiti u pisanom obliku. Proizvodi trebaju biti neoštećeni i u originalnom pakiranju s priručnicima i svim jamstvenim certifikatima, odnosno priloženom kopijom originalnog računa. Potrošač ne smije koristiti predmete nesmetano do odustajanja od ugovora. Potrošač može pregledati i testirati proizvode u mjeri koja je strogo potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje rezultat rukovanja koje nije nužno neophodno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja robe.

Kupoprodajnu cijenu vraćenih predmeta uplatiti ćemo na vaš transakcijski račun ili, prema dogovoru, za taj iznos ćemo umanjiti iznos prilikom sljedeće kupovine. Novac vraćamo isključivo na transakcijske račune i ne isplaćujemo u gotovini. Jedini trošak koji snosi potrošač je izravni trošak povrata robe. Ako su proizvodi oštećeni, korišteni, prljavi, bez originalne ambalaže ili je originalna ambalaža oštećena, trgovac zadržava pravo odbiti povrat ili naplatiti odgovarajuću naknadu. Izvršiti ćemo povrat novca čim primimo robu ili najkasnije u roku od 14 dana.

Ne prihvaćamo odustajanje od ugovora u sljedećim slučajevima:

  • ako je roba oštećena, prljava ili su vidljivi tragovi uporabe (unutar i izvan uređaja)
  • ako je softver uređaja izmijenjen, instaliran ili se na bilo koji način razlikuje od izvorne instalacije
  • ako uređaj ili softver sadrži korisnikove podatke, slike i postavke
  • ako se baterije proizvoda pune ili koriste. Baterije su u posebnom stanju prije prodaje, što im omogućuje dulji mirovanje. Ako su aktivirane, započinje njihovo “trošenje”.
  • ako je dodatna oprema, upute i prateći softver uništen, prljav ili nedostaje (ili je sigurnosni pečat slomljen), jamstveni list
  • za robu ili usluge čija cijena ovisi o fluktuacijama na tržištima nad kojima tvrtka nema kontrolu i koje se mogu dogoditi u roku povlačenja
  • za robu koja je proizvedena prema točnim uputama potrošača i prilagođena njegovim osobnim potrebama
  • za robu koja po svojoj prirodi ne ispunjava uvjete za povrat, pokvarljiva je ili brzo istječe rok upotrebe
  • za pruženu uslugu, ako tvrtka u cijelosti ispuni ugovor, a usluga je započeta uz izričito prethodno odobrenje potrošača i uz pristanak za gubitak prava na odustajanje od ugovora kada
  • ga tvrtka u potpunosti ispuni
  • dobra koja su po svojoj prirodi nerazdvojno pomiješana s drugim predmetima.

Ako vraćeni proizvod pripada gore navedenim slučajevima, ali trgovac odluči da ga vrati natrag kao uslugu kupcu, može se zaračunati naknada za čišćenje ili restauraciju u iznosu do 20% vrijednosti proizvoda s PDV-om, a minimalan iznos je 20 €.

Koncept robe obuhvaćene ZVPot-om uključuje i prodajnu ambalažu, jer je sastavni dio pošiljke. Uništavanjem ili oštećivanjem ambalaže smanjuje se vrijednost robe. Svaki se paket može lijepo otvoriti, tako da nema vidljivih posljedica otvaranja. Za oštećenu ambalažu za koju je odgovoran potrošač (npr. zato što je kod vraćanja nepažljivo spakirao paket ili jer je nepotrebno poderao ambalažu prilikom otvaranja), trgovac može naplatiti naknadu do 30% vrijednosti robe.

Proizvode možete vratiti osobno ili dostavnom službom u tvrtku Gepoint d.o.o. Poljane 1, 6276 Pobegi – ne prihvaćamo otkupne pošiljke. Molimo vas da se prije vraćanja robe obratite našem odjelu za reklamacije o najboljem načinu za vas.

Savjetujemo:

  • da se prije vraćanja roba pravilno osigura u odgovarajućoj transportnoj ambalaži
  • ako dajete jamstvo da ćete robu poslati izravno u ovlašteni servisni centar, jer će tako situacija biti brže riješena

Pravo na povrat kupoprodajne cijene u slučaju zahtjeva za jamstvom i materijalnih nedostataka detaljnije je regulirano odredbama Zakona o zaštiti potrošača (neslužbeni pročišćeni tekst).

Povrat proizvoda za pravne osebe

Ako želite račun na tvrtku, prihvaćate uvjete i odredbe koji se primjenjuju na tvrtke. Omogućujemo tvrtkama, samostalnim poduzetnicima i drugim pravnim osobama da pošiljke predmeta vrate pod jamstvenim uvjetima. Pravne osobe nemaju mogućnost odustati od ugovora u roku od 14 dana ili na povrat novca, kao što je slučaj za potrošače (fizičke osobe).

6. PRAVNO OBVESTILO

Opći uvjeti web trgovine dogtra-ovratnice.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1) i Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ZEKom -1).

Zakon o zaštiti potrošača (ZVPot))

Opći uvjeti utvrđuju rad web trgovine www.dogtra-ovratnice.hr (prodavatelj), prava i obveze korisnika i prodavača te reguliraju poslovni odnos između prodavatelja i kupca.
Kupca obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku kupnje (postavljanje internetske narudžbe). Prilikom narudžbe korisnika se svaki put upozorava na opće uvjete poslovanja i izvršavanjem narudžbe potvrđuje svoje slaganje s njima.

Zaštita osobnih podataka – ZVOP

Pretplatom na e-vijesti, korištenjem modula za kontakt ili dovršavanjem postupka predaje upita, narudžbe, kupnje i registracije, korisnik se slaže da Gepoint d.o.o. obrađuje (prikuplja, unosi, pohranjuje i koristi) na ovaj način dobivene osobne podatke u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1).

Tvrtka Gepoint d.o.o. koristi osobne podatke samo u interne svrhe kako bi vam se omogućio pristup određenim informacijama i određenim mjestima na web stranici te u svrhu uspješno izvršene kupovine. Podaci se također koriste za opću ili nužnu komunikaciju s korisnikom.

Nikada vam nećemo slati e-poštu za koju se niste prijavili, osim u slučaju važnih transakcijskih e-adresa. U bilo kojem trenutku možete otkazati pretplatu na našu e-poštu, zatražiti informacije u vezi sa zaštitom vaših osobnih podataka i poslati nam izmjene vaših dostavljenih osobnih podataka na info@gepoint.si ili info@dogtra-ovratnice.si.

Izjava o zaštiti osobnih podataka odnosi se na prezentacijsku stranicu tvrtke Gepoint d.o.o. i na sve njegove podstranice i povezane stranice u vlasništvu tvrtke. Web stranice na ovoj zadanoj stranici mogu sadržavati poveznice do drugih davatelja usluga i web mjesta na koja se ova izjava o privatnosti ne odnosi. Stoga, kada napustite web mjesto tvrtke Gepoint d.o.o., ponovo pročitajte izjave o privatnosti svake web stranice koja prikuplja osobne identifikacijske podatke.

Tvrtka Gepoint d.o.o. osigurava da su osobni podaci o korisnicima kojima raspolaže zaštićeni na takav način da se spriječi slučajno ili namjerno uništavanje, preinaka, pronevjera, gubitak ili obrada od strane neovlaštenih ili trećih strana. Korisnik mora voditi brigu o zaštiti osobnih podataka štiteći svoje korisničko ime i lozinku, koje je dobio prilikom registracije.

Autorska zaštita

Cjelokupni sadržaj web stranice www.dogtra-ovratnice.hr zaštićen je autorskim pravima kao individualna kreacija ili kao baza podataka i vlasništvo je tvrtke Gepoint d.o.o. odnosno njegovih poslovnih partnera. Zaštita obuhvaća tekst i grafički dizajn. Slike su besplatno dostupne na internetu i na stranici www.dogtra.com. Sadržaj zaštićen autorskim pravima smije se koristiti samo u privatne svrhe ili uz pisanu suglasnost tvrtke Gepoint d.o.o.

6.1. OGRANIČENJA ODGOVORNOSTI

Tvrtka Gepoint d.o.o. se maksimalno trudi kako bi osigurao da podaci objavljeni na njihovim web stranicama budu ažurni i točni. Ipak, karakteristike predmeta, vrijeme isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da Gepoint d.o.o. kao administrator i prodavač ne uspijeva ispraviti podatke na web stranicama. Administrator također nije odgovoran za gramatičke i opisne pogreške na cijeloj web stranici www.dogtra-ovratnice.hr.

Gepoint d.o.o. nije odgovoran za sadržaj mišljenja o člancima koje su napisali posjetitelji. Nastojimo pregledati i odbiti mišljenja prije objavljivanja koja sadrže očite neistine, neprikladna su, obmanjujuća ili uvredljiva. Tvrtka Gepoint d.o.o. nije odgovoran za informacije u mišljenjima i ograničava se od bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija danih u mišljenjima.

Gepoint d.o.o. kao vlasnik ima mogućnost odustajanja od ugovora samo ako se utvrdi očita pogreška (članak 46. Građanskog zakonika). Očiglednim nedostatkom smatra se nedostatak u bitnim karakteristikama predmeta i sve pogreške koje se smatraju presudnim prema običajima u trgovini ili prema namjeri kupaca te za koje Gepoint d.o.o., u slučaju da je znao za njih, ne bi potvrdio ili sklopio ugovor. To također uključuje očite pogreške u cijeni.

7. DODATNE POGODNOSTI U KUPOVINI

7.1. POKLON BONOVI

Darujte svoje bližnje! Poklonite im POKLON BON za kupovinu u našoj web trgovini.

Poklon bonove možete pokloniti za rođendan, obljetnicu vjenčanja, Božić ili Novu godinu, diplomu…

Poklon bon možete kupiti u našoj trgovini. Kod kupovine možete birati među različitim vrijednostima.

Po završetku kupovine na upisanu e-mail adresu dobivate automatski generiran poklon bon u PDF formatu.

Postupak kupovine s poklon bonovima:

  • Kupac dodaje u košaricu odabrani poklon bon ili više njih
  • Nakon uspješne uplate, kupac će na svoju unesenu e-poštu dobiti automatski generirane poklon bonove s jedinstvenim kôdom i valjanošću

Primatelj poklon bona može iskoristiti bon na web stranici www.dogtra-ovratnice.hr za kupovinu svih proizvoda.

Primatelj prilikom kompletiranja kupovine u polje “kôd kupona” upisuje kôd ispisan na poklon bonu.

Vrijednost bona oduzima se od ukupnog iznosa.

U slučaju kupnje koja je veća od određene vrijednosti bona, kupac doplaćuje razliku u vrijednosti narudžbe.

U slučaju kupnje niže od određene vrijednosti bona, primatelju kupona se ne vraća ostatak iznosa.

Poklon bonovi mogu se unovčiti samo jednom i vrijede 90 dana od kupnje poklon bona.

7.2. KUPONI ZA POPUST

Kupone možete dobiti:

  • Kao dodatna pogodnost u slučaju kupnje iznad određene vrijednosti
  • U posebnim slučajevima u postupku kupnje
  • U slučaju izvanrednih ili blagdanskih kampanja
  • U slučaju sudjelovanja u nagradnim igrama i ostalim promocijama
  • Ostalo: Kuponi su višeznamenkasti kôdovi koji sadrže postotak popusta.

Kuponi se mogu iskoristiti i njihov kôd unijeti u sljedećem postupku kupnje. Konačna vrijednost kupnje umanjuje se za postotak kupona.

8. PRITUŽBE I SPOROVI

Tvrtka Gepoint d.o.o. nastoji najbolje što može ispuniti svoju dužnost kako bi osigurao učinkovit sustav rješavanja pritužbi.
U slučaju problema kupac može nazvati 041 607 517 ili nam pisati na našu e-mail adresu na info@dogtra-ovratnice.hr ili info@gepoint.si. Žalbeni postupak je povjerljiv.

Tvrtka Gepoint d.o.o. nastoji najbolje što može riješiti sve sporove sporazumno, a ne putem suda, jer su postupci dugotrajni i u velikoj mjeri nesrazmjerni vrijednosti proizvoda (jednog ili više njih) koji su obično predmet spora.

9. IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

U skladu sa zakonskim normama tvrtke Gepoint d.o.o. ne priznaje nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.
Koristimo platformu (SRPS) koja je ovdje dostupna potrošačima za mrežno rješavanje potrošačkih sporova.
Taj propis proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. Uredba (EZ) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o mrežnom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22 / EZ.

10. MATERIJALNI NEDOSTATAK

Potrošač može ostvariti svoja prava koja proizlaze iz materijalnog nedostatka ako obavijesti prodavatelja o pogreški u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Potrošač mora detaljno opisati grešku u obavijesti o kvaru i dopustiti prodavaču da pregleda proizvod.
Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pojave nakon proteka dvije godine od isporuke. Smatrat će se da je kvar na artiklu postojao u trenutku izručenja ako se dogodi u roku od šest mjeseci od izručenja.

Potrošač, koji je ispravno obavijestio prodavatelja o nedostatku, ima pravo zahtijevati od prodavatelja da:

  • otkloni nedostatak na robi ili vrati dio plaćenog iznosa proporcionalno nedostatku ili
  • robu s nedostatkom zamjeni novom besprijekornom ili
  • vrati uplaćeni iznos.

ŠTO JE MATERIJALNI NEDOSTATAK?
Kad:

  • artikl nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet
  • artikl nema svojstva potrebna za specifičnu upotrebu za koju ga kupac kupuje, ali koja su prodavaču bila poznata ili su mu trebala biti poznata
  • artikl nema svojstva i odlike koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane
  • prodavatelj je isporučio artikl koji se ne podudara s uzorkom ili modelom, osim ako uzorak ili model nisu prikazani samo za obavijest.

Kako se provjerava prikladnost predmeta?
Provjerava se s drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, kao i s izjavama proizvođača ili izjavama na samom artiklu.

Kako se utvrđuje materijalni nedostatak?
Kupac nas mora obavijestiti o bilo kakvoj materijalnoj grešci, zajedno s njezinim detaljnim opisom u zakonski propisanom roku, te nam istovremeno omogućiti pregled artikla. Obrazac za prijavu materijalne pogreške možete pronaći ovdje.
Pravo na materijalni nedostatak u članku detaljnije je regulirano odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

11. KOLAČIĆI

Svi posjetitelji web stranica na svojim uređajima, kojima pretražuju Internet, već imaju ogroman broj kolačića s različitih web stranica. Novim zakonodavstvom (ZEKom-1) na snagu stupaju promjene u vezi s obavijestima ili pristankom posjetitelja u vezi s upotrebom kolačića.

11.1. ŠTO SU KOLAČIĆI?

Kolačići su tekstualne datoteke koje se pohranjuju na uređajima (računalo, tableti, mobiteli) tijekom pretraživanja po Internetu. Kolačići se pohranjuju kako bi se identificirali uređaji koje korisnici koriste za njihov pristup. Pohrana kolačića na uređajima pod stalnom je i potpunom kontrolom preglednika koji koristi korisnik, osim ako korisnik nije onemogućio pohranu kolačića na svom uređaju.

11.2. KOJA JE NJIHOVA PREDNOST?

Pohranjeni kolačići omogućuju bržu i lakšu interakciju između korisnika weba i web mjesta. Uz pomoć pohranjenih kolačića, određena web stranica pamti preferencije pojedinca, skraćujući tako vrijeme i povećavajući učinkovitost pregledavanja web stranica.

11.3. PRIMJERI UPOTREBE KOLAČIĆA:

  • Prilagođavanje prikaza sadržaja na web stranicama prema prošlim posjetima.
  • Web stranice koje zahtijevaju prijavu zadržavaju prijavu pojedinca pomoću pohranjenih kolačića.
  • Prepoznavanje uređaja koji koristite za pristup web mjestu omogućuje vam prilagodbu prikaza sadržaja na tom uređaju.
  • obvezni su za nesmetan rad određenih usluga (internet bankarstva, web trgovine itd.)
  • Spremanje odabranih uređaja, ponuda i njihova međusobna usporedba
  • Praćenje prometa na određenoj web lokaciji (izvedba sadržaja, relevantnost oglasa, poboljšanje web stranice)

11.4. POSTAVKE KOLAČIĆA?

Pohranjivanje kolačića na uređaju odluka je svakog pojedinca. Kontrola i promjena postavki kolačića omogućena je u bilo kojem pregledniku koji koristi pojedinac. Za informacije o postavkama kolačića odaberite web preglednik koji koristite.

11.5. UPOTREBA KOLAČIĆA NA NAŠOJ WEB STRANICI

Naša web stranica koristi kolačiće kako bismo mogli razlikovati posjetitelje i brojati njihov broj isključivo za vlastite potrebe, poboljšavajući na taj način rad stranice. U tu svrhu koristimo najčešće korišteni alat Google Analytics. Više o kolačićima Google Analytics možete pročitati klikom na ovu poveznicu. Naše web mjesto koristi također i kolačiće koji vam pružaju bolje korisničko iskustvo pamćenjem vaše prijave ili registracije na web mjestu, podatke koji se unose u web obrasce, proizvode dodane u košaricu, posljednje pregledane proizvode i vaš pristanak na upotrebu kolačića.

Informacije prikupljene putem kolačića nećemo prosljeđivati trećim stranama.